neděle 6. května 2012

Test: Alkohol a jeho vliv na hru


Zdá se, že sezona už je víceméně v plném proudu. Počasí se konečně ustálilo v přijatelných teplotách, jamkovky jsou nalosované, turnaje probíhají, dokonce většina golfistů po zimě vyhrabala nejen hole z garáže, ale i zapomenutou formu, což teda já s jistotou prohlásit nemohu.

Zatímco se rozbíhala sezona golfová, ta florbalová dospěla svého vrcholu, a tak se stalo, že se mi v jeden víkend sešlo „Superfinále“ a hned po něm turnaj v Hořehledech. Nezbývá mi než podotknout, že na někoho sice může působit alkohol tak, že druhý den hraje uvolněně, a tudíž dobře. Na mě teda ne.
V sobotu 21.4. jsem měla tu čest být součástí historicky prvního Superfinále Florbalu, kde jsme s naším týmem Bohemians sice prohráli a odnesli si stříbrné medaile. Ovšem druhé místo z extraligy a navíc tak jedinečný zážitek, jako je zahrát si v O2 Aréně, kam si cestu našlo přes 5 tisíc diváků (na mužské finále to bylo necelých 8 tisíc), to k večeru navodí více než dobrou atmosféru. Když k tomu přidám fakt, že následující den (jinými slovy pár vteřin po půlnoci) byly důvodem k oslavám také moje devatenácté narozeniny, není divu, že po přibližně dvou hodinách spánku jsem v neděli kolem osmé ráno rozlámaná nasedala na vlak, abych mohla pár hodin na to sama experimentovat s tím, jaký má na můj výsledek vliv alkohol. V Hořehledech se totiž hrál Hořehledský drive, jeden ze 4 „majorů“, jež jsou vypsány do Kokšínské tour o čest, slávu a hlavně zajímavé ceny.

Hnána ještě teplým řidičákem jsem hned na první jamce zaútočila na vypsanou odměnu za hole-in-one, jakési moc hezké auto na víkend. Z metru jsem sebejistě zavěsila do birdie a zahájila tak -1 a dobrým pocitem. Ten mě bohužel opustil už na jamce třetí, kde jsem zahrála něco hrozně nad, myslím, že to bylo osm, a od té doby už to šlo jen z kopce. Respektive, cesta vedla i do kopce, jen s mými výsledky to šlo od desíti k pěti. Od páté jamky jsem se víceméně jen modlila, aby byl konec...
V celkovém součtu to bylo 14. místo ze 40 zúčastněných, ale jak já říkám, není každý den posvícení...

Nedá se svítit, musí se trénovat! Ale v jednom mám jasno... alkohol mi čísla nezmenší!  

Žádné komentáře:

Okomentovat