sobota 9. června 2012

III. liga - První kolo


Sedíme v restauraci po večeři a u piva rozebíráme naší dnešní hru.
„No a teď si vemte, že bychom to hráli všechno v paru. To bychom se pak asi museli bavit o počasí...“ A to přesně vystihuje minimálně mojí dnešní hru.

Ráno jsme vydatně posnídali a vyrazili časně, abychom se stačili pořádně rozcvičit. Po cestě jsme se stavili ještě v jednom místním obchodě a nakoupili dostatek jídla.
ASIA MARKET
POTRAVINY - DOMACIMI - POTREPY v Hazlově 

Od včera jsem věděla, že na rány železem se mohu spolehnout, a tak jsem většinu času před startem strávila na putting greenu. Bohužel, na mém výsledku to nebylo absolutně znát. Celkem jsem donesla dokonce čtyři trojpaty a jeden čtyrřpat, takže hra jako taková nebyla moc špatná, ale ve výsledku to udělalo 90 ran.
Když se podívám na celkové výsledky prvního kola, nebyla jsem jediná, kdo nehrál podle svých představ.
My, aniž bychom škrtali, jsme mezi ženami zapsali 286, a přestože jsme na pátém místě, na vedoucí Týn nad Vltavou ztrácíme 19 ran.
Muži, kteří škrtli 94, zapsali nakonec 452, v dnešním kole našli stejný počet přemožitelů jako my, ale na první místo jim stačí o jednu ránu méně. Kromě toho jim do karet hraje i to, že výsledek skládají z 5 počítaných hráčů, kdežto my jen ze 3, tudíž bychom se za předpokladu, že ostatní zahrají přibližně stejně, musely zlepšit každá minimálně o šest ran. A to já teda v plánu mám!

El Presidente s dalšími členy týmu nadále ladí formu pomocí slivovice, my jakožto mládež a navíc já - zodpovědný kapitán – poctivě sledujeme PGA a fandíme Rorymu.
Jak se nám bude dařit zítra, to se samozřejmě dozvíte. Sledovat můžete po kliknutí na štítek III.ligy.


Žádné komentáře:

Okomentovat