pondělí 5. srpna 2013

PGM 2013 day 1 - Cheyenne Woods a "ty ostatní"

Název jako by napovídal, že mám v plánu zapisovat si své zážitky denně, ale to není tak úplně pravda. Během dnešního dne jsem měla možnost odhadnout, že ještě tak jeden, dva dny se pravděpodobně budu nicneděláním dloubat v nose, ale pak nejspíš zemřu na upracování.

Dneska jsme toho opravdu na práci příliš neměli, na hřišti téměř nikdo nebyl, čas od času se nádvořím prošla nějaká hráčka... Úplně mě fascinuje, jak maličké a nenápadné všechny jsou. Na fotkách působí, jako by z nich šel neuvěřitelný respekt, až strach, ale naživo si člověk musí dát pozor, aby o nějakou nezakopl, nebo ji neposlal pro něco do skladu.

I přestože žádné komplikace zatím nenastaly, nedá se úplně říct, že bych byla ve své kůži. Bojím se jít i na záchod, aby mě náhodou někdo nevyhodil, že tam nemám co dělat. Mám strach, že nebudu něco zvládat, nebo stíhat, nebo že nebudou s mojí prací spokojeni. Nechci působit příliš sebevědomě s tím, že se na něco nezeptám, ale zase nechci otravovat šéfíky se zbytečnostma. Akorát se mi zatím nedaří dost dobře rozlišovat, co je zbytečnost a co není...

Melissa update: zatím jsem ji nepotkala. Abych pravdu řekla, celá realita je dost odlišná od jakýchkoliv představ, ať už máte fantazii jakkoliv divokou. Neumím si představit, že se bez dovolení napiju, natož abych se vydala někam sledovat svou platonickou lásku. Nezbývá mi než doufat, že se s celou situací zítra trochu víc sžiju. Nejpozději pak v pátek – na Players Party! :)

A koho by zajímaly nějaké střípky ze zákulisí, celý organizační tým zatím žije z jedné jediné hráčky – Cheyenne Woods – nevlastní neteř Tigera Woodse, jejíž křestní jméno se nenaučím vyslovovat do konce svého života. Nicméně, vzhledem k procentuálnímu obsazení mužského pohlaví v našem organizačním týmu není absolutně divu, však posuďte sami její fotku z Karlova mostu, kam se podívala v rámci prohlídky Prahy. Nutno dodat, že se Praha, soudě podle reakcí na Twitteru, velmi líbila.

Foto ke shlédnutí zde: http://instagram.com/p/cjn9yOtTzk/
Poznámka pro fajnšmekry: Na osobní Iphone Cheyenne fotil Čeněk Lorenz :)

Žádné komentáře:

Okomentovat