pátek 30. srpna 2013

Tábor pro malé teroristy

Zatímco všech zbylých sedm dětí (dvě odjely na víkend za jinými povinnostmi, ztráty na životech nulové) se mohlo zábavou potrhat u hraní Wii-čka (technika mě přemáhá, je možný, že s tím umí mnohem líp než já?), já jsem se alespoň na chvíli schovala za monitor notebooku, abych uplynulých pár dní zhodnotila.

Je pochopitelné, že každý den se člověk probudí do jiné nálady. A byť můžu teď mít (plna dojmů z Pinďa Cupu 2013) růžové brýle, nerada bych pak jednou v nějaké vzteklejší chvilce četla tento článek a říkala si: „Co to tady melu? Vždyť to nejsou děti, to jsou malý teroristi!!!“

Inu začnu radši negativním pohledem na věc. Pravdou je, že tenhle týden byl tou nejúčinnější antikoncepcí, jaké se mi kdy mohlo dostat. Ještě mi zbývá jeden den a jsem unavená, naprosto vyždímaná,a to jak psychicky, tak fyzicky. Po pár hodinách jsem ztratila pojem o tom, co je normální dětská nerozvážnost a co úlety rozmazlených harantů. Nerozeznám od sebe jejich roztomilou nevědomost od lenosti a neschopnosti dávat deset vteřin při rozdávání pokynů pozor. Mnohdy jsem je seřvala za maličkosti, zatímco spoustu jiných přečinů jsem vyčerpáním přehlížela.
Ty děti jsou všude. Když je zrovna nevidíte, tak je zaručeně slyšíte, nebo alespoň cítíte jejich přítomnost (nemůžu jim přece zakazovat prdět). Baví je v podstatě všechno kromě golfu (což je na golfovym táboře docela prekérka), na všechno mají tisíc odpovědí a všechno si umí dokonale zdůvodnit.
Všechno jim musíme říkat stokrát, ale stejně se zaručeně vždycky najde z těch devíti aspoň jeden záškodník, co to udělá jinak, něco si nepřinese, zapomene... Stačily i ty tři dny a já už na sto procent vím, kdo konkrétně – naprosto pokaždé přijde pozdě (Kája), bude vždy v opozici (Marek), odpoví zásadně na to, na co se ho nikdo neptá (Dejv), si neuklidí boty (Martin), bude kecat, když budeme něco vysvětlovat (Tomáš s Jirkou), nikdy nepozdraví (Honzík), nikdy nedojí žádné jídlo (David) a nikdy se neusměje, ani kdyby se člověk rozthal (Filip).

Jenže protože zrovna teď mám náladu dobrou, je třeba se na to dívat taky trochu pozitivně. I když nám to dalo hodně práce, můžu téměř s klidem tvrdit, že jsme si ty prcky docela vychovaly. Pokoje jsou téměř neustále uklizený, nikde není bordel, špinavé prádlo po zemi ani neustlané postele. Nikdo nic nerozbil, nikdo si neublížil, brečelo se jenom párkrát a jenom chvilku. Na všech je vidět obrovský posun od loňského roku, všichni se snaží, ale (většinou) se navzájem i dokážou podpořit a pochválit. Mají radost ze hry a golf je zajímá i mimo hřiště – golfovým filmem jsme docela zabodovaly :).


Jenže jak řekl klasik – svět není černobílý, a tak nejspíš všichni pochopili, že pravda je někde uprostřed. Teroristi to jsou a teroristama zůstanou, ale nic moc to nemění na tom, že je mám ráda, a i když nadávám (někdy i nahlas), tak se těším na příští rok! :)  

Ale pojďme si říct, že usadit prcky po večeři k telce a vyrazit za zapadajícího slunce oběhnout (objet) si devět jamek, to není atmoška úplně k zahození! :)

P.S. Pinďa Cup bude jako samostatný článek, jen co budou nějaký fotky :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat