úterý 27. března 2012

Sázka na Tigera


Trvalo to. Fanoušci se dočkali a kritici, kteří předpovídali definitivní konec Tigerova kouzla, se teď tváří, jako že tu nejsou. Tiger Woods vyhrál Arnold Palmer Invitational.

Já se zrovna nebudu tvářit, bůhví jak jsem věděla, že to Tiger zvládne. Já mu totiž fandím turnaj co turnaj a rozhodně se za to nestydím. Jsem ráda, že konečně vyslyšel mé úpěnlivé Go Tiger, Go!, se kterým jsem k nevoli svých facebookovských přátel vytrvale sdílela rekapitulace odehraných kol, během nichž Tiger zazářil a měl značnou šanci vyhrát celý turnaj.

Upřímně, nemohl si zvolit lepší dobu a jediné, co ho mohlo trápit, byl fakt, že mu sám Arnold Palmer nemohl osobně gratulovat. Byl totiž jen pár minut před vyhlášením hospitalizován z důvodu vysokého tlaku. Ten byl pravděpodobně reakcí na nové léky a Arnie, kterému Tiger alespoň prostřednictvím Twitteru popřál brzké uzdravení, se už cítí lépe.
(zdroj: golf.cz)

Už za týden touhle dobrou nejen Tiger, ale i další účastníci The Masters, budou hrát cvičné kolo na hřišti v Augustě. Hrozně ráda bych tu teď předpověděla Tigerovo další vítězství. Jasně, v neděli vyhrál po dlouhých 30 měsících a možná by udělal lépe, kdyby se s tím spokojil a nechtěl od sebe moc. Jenže každý zkušený golfista ví, že většina výkonu se ovlivněná hlavou. Tiger je teď víc než jen v pohodě, sice je na něj znovu stržená absolutní pozornost, ale v posledním kole z něj jen sršelo sebevědomí a sám po výhře prohlásil, že se na Masters už moc těší.

Takže kdybych měla, co vsadit, vsadila bych to na Tigera. Držím palce!  
(zdroj: golf.cz)


1 komentář: