pondělí 5. března 2012

Pošumavský sněhulák skoro s hattrickem!



Na samém konci února jsem letos podruhé vzala do ruky hůl a opět to nebylo k tréninku. Tak teda nevím, jak zase dopadnu! :)

V Příbrami totiž PGL za výrazného přispění majitele indooru pořádala turnaj s názvem Pošumavský sněhulák a já ve flightu se ségrou a starým známým kamarádem Danem alias Tigerem jsem od kola nedělního odpoledne očekávala hlavně příjemně strávených pár hodin.
Prvním předpokladem úspěchu bylo na místo vůbec dorazit. Sestra totiž řídila, a když asi v polovině cesty začalo hustě sněžit, musela jsem chvílemi zavírat oči a modlit se... Ale Bůh se tentokrát slitoval...
Představa o poklidné hře s přáteli se rozplynula ve chvíli, kdy jsem viděla prozatimní výsledky. Vzhledem k tomu, že jsme byli až úplně poslední flight a žádná větší konkurence se do té doby nedostavila, z mírumilovného nedělního odpoledne se stal sestrovražedný souboj na život a na smrt. Ostatně jako vždy, když nám jde o to porazit jedna druhou.

Nachystané pro nás bylo hřiště Wind Mill. Velmi příjemné, středně dlouhé jamky, především si cením toho, že krátká hra je v Příbrami mnohem srovnatelnější s realitou než před pár dny v Klatovech. I proto nejspíš celková hra vypadala o dost lépe.
Se sestrou to byl velmi nelítostný boj o každou ránu, přestože jsem si na začátku vypracovala lehký náskok, v druhé devítce využila mých chyb a dostala se mi na dostřel. Na předposlední jamce ovšem zaváhala z týčka a já až puttem na jamce poslední stvrdila vítězství.
Konečné skóre 86 je sice o ránu lepší než minule při jamkovce, pocit ze hry byl ale nesrovnatelně lepší, rány navíc jsem si připsala na svou zkažených jamkách, kde jsem se nemohla dostat z vysoké trávy.

Po drohraném kole jsme si na simulátoru ještě vyzkoušeli hru „Rozbíjení oken“, ale karma zapůsobila a ukázalo se, že jsem naprostý slušňáček, jinak si nedovedu vysvětlit, proč jsem nevyhrála...
Naštěstí při tom opravdovém a následném vyhlašování jsem se dočkala. Kromě prvního místa jsem si odnesla i cenu za Nearest to the pin, jen o 5 cm netrefená fairway mě připravila o hattrick.

(foto: Ani jsem to neunesla! :) ... (c) Tomáš Petrů)

P.S.: Mezi cenami jsem objevila i voucher na dvě hodiny indooru zdarma, tak snad už konečně dostane slovo trénink v pravém smyslu slova! 

Žádné komentáře:

Okomentovat