pondělí 20. února 2012

První jamkovka - středa 8.2.


Simulátor: Indoor Klatovy
Soupeř: Josef Majer

Tak to bylo nakonec ještě horší, než jsem čekala. Jistí je, že bez tréninku to zkrátka nejde. Na jednu stranu, vzhledem k tomu, že hůl jsem držela v ruce naposled někdy v říjnu, těch 87 nebylo zas tak marných. Na stranu druhou, můj soupeř zahrál neskutečných 73 a porazit by ho byla dřina, i kdybych byla ve formě. Největším problémem samozřejmě byla krátká hra, kterou prostě nejde vůbec odvozovat od reality. Holt se nemohu rovnat s někým, kdo je na simulátoru jednou týdně. Naše společná předchozí statistika je celkem jednoznačná, on mě ještě nikdy neporazil venku a já jeho ještě nikdy na simulátoru. Není divu, že hlavním důvodem mého neúspěchu je právě nevyhovující krátká hra, vždyť při našem posledním střetnutí jsem ho porazila puttem na poslední jamce.  

Ráda bych řekla, že do příště to vylepším a na Pošumavského sněhuláka půjdu vyhrát. Ale už teď vím, že do té doby (26.2.) si na hůl opět ani nesáhnu... Už abych měla odmaturováno! 

Žádné komentáře:

Okomentovat