úterý 7. února 2012

Už je čas



Věděla jsem, že to přijde. Ten okamžik, kdy, přestože jsem na podzim hole do garáže ukládala poměrně s úlevou, mě začnou svrbět ruce. O to spíš, když jsem od strejdy na rok dostala předplatné GolfDigestu.


Ač to letos bude hodně těžké vzhledem k maturitě, přijímačkám na VŠ a tak podobně, jsem rozhodnutá se golfu věnovat na 100%. No, to jsem každý rok na začátku sezony. Rok co rok si vykresluji, jak budu pracovat, trénovat, vydělávat na golfové hole, ... Už asi 5 let, co tak pamatuju... A v bagu stále ty stejné ošoupané Big Berthy.
A tak, aby snad už tentokráte nezůstalo jen u planých slibů, rozhodla jsem se zaznamenávat si jakýsi golfový deníček. Našla jsem si k tomu i vhodný bloček, ale pak mi došlo, že když si to budu psát jen tak do šuplíčku, nic mě nedonutí se tomu věnovat pořádně. A tak jsem ke svému osobnímu blogu vytvořila tento, čistě golfový.

Dnes jsem tedy vytáhla hole. Když jsem si z nich zahanbeně odrolovala blátíčko ještě z podzimu, libovala jsem si, že jsou tak staré, že už na nich nejsou pořádně vidět drážky, a tak je nemusím mýt. Špína se v nich vždycky fakt nepříjemně usazovala a nešla ven... Jsem zvědavá, jak mi budou vyleštěné, skoro snad i voňavé, hole sloužit ve středu, kdy se vydám na Indoor do Klatov.Pošumavská Golfová Liga, jejíž turnajů se účastním, když mi to čas dovolí, zde pořádá turnaj "Klatovy vs. Zbytek světa" ve stylu Ryder cupu, a tak jdu hájit po boku své sestry ten zbytek světa. Jamkovku jsem měla vždycky ráda, akorát na simulátoru jsem snad ještě nikdy nevyhrála. Holt jsem spíš na tu přírodu...

Inu, uvidíme, jak mi to půjde, když jsem to nedržela dobré 3 měsíce (né-li déle) v ruce. Ale tak v posledním čísle GolfDigestu je docela čtivý rozhovor s Davidem Procházkou a ten teď nehrál měsíc a velkou hlavu si z toho nedělá, tak třeba se poštěstí.


Kdyby už bylo hezky, nezlobila bych se...

Žádné komentáře:

Okomentovat